Jobbet

Heej :D

Idag var det tillbaka till jobbet efter 2 dagars ledigt, men inte jätte kul o komma tillbaka
det kan jag inte påstå precis, min gnäölliga kärring till vårdtagare har gnällt om mig till
mina kollegor precis som jag inte sköter mitt jobb o allt var mitt fel. åhh blir så himla irriterad
på den kärringen alltså, men snart så flyttar hon så jag får väl stå ut helt enkelt.

Så min dag har väl inte varit helt toppen men men finns dem som har det värre.:P

Kärlek till er sötnosar <3

// Marie


Kommentarer
Postat av: Madde

ja mina med xD men kan hända att dem inte syntes, det var många som hade skrivit kring 10-11 tiden haha xD men men :D



tråkigt det där med tanten men men bara hålla ut :) ja vet att du inte gör dåligt jobb :D

2009-01-07 @ 17:41:08
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: milla

som Skelögda Elin, ja:)



Haha, jo, jag tycker den är jättebra. slår inte förra, men den är räktigt härlig:P

Vad tyckte du om den?



Jo, brädan är jättebra, och rolig! har fått sån himla träningsvärk:P haha

2009-01-08 @ 18:25:03
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0