Linda - Min Ängel

Hejsan...

Vill bara tacka Linda för igår, för att hon fanns där för mig och lyssnade på mig
när alla mina tankar snurade i huvudet o jag ej mådde så himla bra.

Linda, gumman, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du är en av mina bästa
vänner och kommer alltid vara, du är min ängel. Du finns där när jag som mest behöver dig
du är alltid bara ett samtal ifrån mig, spelar ingen roll om det är dag eller natt så finns du där för mig.
Du tar dig alltid tid o lyssnar fast du själv har fullt upp med annat.

Gumman du betyder så otorligt mycket för mig att det går inte att beskriva med ord.
Du är en underbar vän med ett hjärta av guld, när jag mår som dåligast får du mig
alltid att le igen eller tänka posetivt istället för negativa tankar.

Tack Linda för du är den du är, den underbaraste vännen man kan ha.
Älskar dig över hela mitt hjärta och kommer alltid göra, tack för allt du gör för mig.

Jag kommer alltid alltid finnas här för dig med, dag som natt, 24 timmar om dygnet
så finns jag här för dig. <3

// Marie


None

P.s Tack Ola för det var igenom dig jag fick en sån underbar vän som LINDA. <3

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja jag blev nöjd :) hehe!



hoppas du mår bättre idag <3

2009-01-11 @ 12:42:39
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag älskar dig Marie, du är bäst <3

2009-01-11 @ 12:43:31
URL: http://liiiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0