Madeilene

Grattis till världens underbarste Madde som fyller hela 22år idag, Hurra Hurra Hurra till henne <3

Madde, är den mest underbaraste personen som jag känner. Hon är en stak person, som inte ger sig i första taget.
Hon vet vad hon vill och då fixar hon det med. Hon har ett hjärta av guld verkligen. Hon är en underbar vän som alltid finns där för en, fast vi bor långt ifrån varandra så finns hon ändå alltid där för mig när jag som mest behöver henne.
Vi har snackat o känt varandra typ ca 2 år eller nått sånt, och aldrig träffas det är verkligen en sakndal :O Men 2009 är vårt år gumman, detta året ska vi se till o ses har har sjukt underbart kul tillsammans <3 Jag är så sjukt glad att jag har denna person i mitt liv hon gör livet värt att leva när det ser mörkt ut och man bara vill ge upp. Hon är min solstråle här i livet <3

GRATTIS TILL DIG GUMMAN, HA EN UNDERBAR FÖDELSEDAG.
ÄLSKAR DIG <3

P.s Presenten kommer, lovar dig bara att hålla koll i brevlådan ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

men gumman! jag är speachless xD helt underbart inlägg :O blir tame17 tårögd haha! TACK underbaraste Marie :D <3

2009-01-06 @ 12:17:58
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0