Måndag

Hejsan allihopa..

Idag har man mått bättre än vad man mådde igår i alla fall med förkyldningen
men ändå varit ganska slö idag men blev en varm dusch när man vaknade. sen fika
tillsammans med mamma lite när hon kom hem, sen bar det av till stan lämna in mina stövlar
på lagning dragkedjan ville ej som jag vill men dem kunde fixa det. sen blev det smått shopping som gällde
fick en ny Björn Borg väska åhhh kärlek på den liksom, alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR märket Björn borg i alla fall på väskor :D  sen blev det fixa present till Madde som ej var det lättast men men till slut hittade jga en lite grej i alla fall som jag ska skicka upp imorgon får det väl nån dag senare men men bättre sen än aldrig liksom.:P

Kvällen blev lugn i alla fall beställde pizza jaaa jag vet fy på mig men mamma orkade ej laga mat o sen var det längesen vi käkade pizza men myspys med familjen blev det och nu sitter man här o skriva av sig lite heheh

Ha en underbar kväll allihopa sov gott.

Kärlek till er / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0