Tankar

Hejsan..

Just nu snurrar bara mina tankar runt i huvudet hela tidne som det gjort dne senaste veckan.
På Tisdag kommer det vara den jobbigaste dagen som det alltid är den 13/1. Då är det exakt 5 år sen du lämnade mig, och kommer jag någonsin veta varför du gjorde detta emot mig och din familj? Du finns alltid i mina tankar det går inte en dag utan att något påminner mig om dig eller om oss. Jag kommer alltid att älska dig lika mycket som jag alltid gjort sen den dagen jag träffade dig för första gången, men samtidigt så hatar dig otorligt mycket varför du gjorde detta emot dig själv, mig o din familj.

Det gör så ont i mitt hjärta varje gång jag tänker på att jag kommer aldrig att få tillbaka dig här hos mig.
Jag hade gjort vad som helst bara för att vara hos dig igen och din famn, i din famn där kände jag mig alltid trygg.
Du fick mig att inse vad äkta kärlek var i mellan två personer, när jag var tillsammans med dig så kunde inget få mig på dåligt humör du fick mig alltid att le och bara vara. Dig vid min sida glömde jag alla problem o elände, då var det bara du o jag.

Jag minns det som det var igår jag träffade dig. Saknaden efter dig är enorm. Det kommer alltid finnas ett sår i mitt hjärta som aldrig kommer att läkas inte utan dig. Utan dig är jag aldrig hel. Du gjorde så jag är den jag är idag.

Saknar dig något extremt mycket det finns inga ord som kan beskriva det. inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig och alltid kommer att göra..Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta alltid det är ingen som kan ta den platsen ifrån dig. <3

Kärlek vid första ögonkastet <3

// Marie



P.s När jag skrev detta inlägg om mina känslor o allt
gick Ola - FeelGood den lugna varianten av den på hög varv på datorn
Feelgood berskriver exakt hur jag kände det när jag var tillsammans med honom
Jag mådde som bäst då. You make me feelgood som sagt. <3

Ola och hans musik är oslagbart. Finns ingen som Ola. <3

D.s


Kommentarer
Postat av: Linda

vännen, jag finns här <3<3

2009-01-10 @ 23:34:12
URL: http://liiiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0