Körskolan / REGN

Hejsan Sötnosar...

Idag var det en sväng ner till körskolan och plugga teorin som vanligt.
men fick ta bussen ner eftersom det kom såna regnskurar som det gjorde helt galet.:/
Men sen blev det uppehåll så blev en sväng på stan med när jag ändå var där, fast dem
spärrat av hela stan nästan tack vare att Landskrona Karnevalen börjar nu på Torsdag så.:)

Men hann precis med bussen hem sen öppnade hela himlen sig igen och det kom en sån jäkla
regnskur igen det bara öste ner så när jag skulle gå från bussen hem som var jag mer eller mindre
ny duschad när jag kom hem haha galet blött var jag.

Nej om man nu skulle börja göra lite käk kanske så man får lite mat i magen .:)
Äta bör man annars dör man brukar dem ju säga haha :)

Men innan det måste jag bara skriva
GRATTIS TILL SANDRA MIN UNDERBARA KUSIN SOM FYLLER ÅR IDAG <3

Ha det så bra allihopa..kärlek till er // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0