Helgen <3

Hej söta :)

Vet att jag är grym seg på att uppdatera, men så är det när man håller på att packa
inför flytten och så jobbar man samtidigt så ni får ha lite överseende med det helt enkelt..:)

Men tänkte i alla fall berätta hur min lilla helg har sett ut :)

Fredagen - Blev det jobb som vanligt hela dagen enda till 16.00 sen var det hem snabbt
slänga sig i duschen och göra ve sig, för utgång med OP-töserna som bestod av följande,
Jag, Gill, Johanna (Hanna) Johanna (Wille) Mikaela, och sen var det två andra tjejkompis till Johanna (Wille) som var Marie, och Emelie. Det blev samlig hemma hos Johanna (Wille) äta pizza, snacka skit, och dricka gott såklart, sen stod  det sing star på schemat såklart sjukt kul verkligen, sen blev det lite skitsnack o andra små lekar vi gjorde...haha.

Sen drog dem andra vidare till en vän till dem, men jag och gill bestämde oss för att dra ner istan och kolla läget istället och det gjorde vi och hade kalas kul verkligen som alltid :)

Lördagen - Den blev sova länge, och rehab resten av dagen, nej bakfyllan var ej farlig, gick en promenad och hämtade min cykel, sen hem och bara slappa hela dagen, kollade mello med mamsen på kvällen, som vanligt vet jag inte hur svenska folket röstar liksom Ugglas till globen halllå? men men...sen blev det film innan man dejtade kudden ;)

Söndag - Hmm idag vet jag ej vad som händer, ska i alla fall packa ner lite mer inför flytten hade jag tänkte o städa undan lite grejor, eftersom dem kommer på Tisdag och ska kolla fönsterna här, så måste få undan lite grejor så dem kommer åt ;) annars får jag se vad som händer.....

Tack töser för en underbar kväll i fredags, ni är verkligen guld värd.
Älskar er så sjukt mycket över hela mitt hjärta, utan er skulle mitt liv vara tråkigt <3

Hoppas alla haft en underbar helg i alla fall.:)

Massa kärlek till er från mig / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0