Jobbet

Heej...

Idag var man tillbaka på jobbet efter lite lång ledig helg skönt nog, fick nya schemat idag, dår jag börjar jobba 70% blir ju kortare dagar skönt kan man tycka men mindre pengar för mig, sorligt men men, sen är jag tvungen att lämna min älskade vårdtagare som jag är kontaktman för eftersom jag kommer jobba i den andra gruppen, trist men vad ska man göra, kommer ju sakna henne att komma till henne varje dag, men men får hälsa på henne lite då o då, eller när jag jobbar helgerna, men det ska säkert bli bra ta en dag i taget liksom...

Idag jobbade man hela dagen till 16.00, inte på topp idag kan jag ju säga, haft sjukt ont i nacken, spänd o så, skulle behövt massage det hade verkligen inte varit fel, så blev hem käka, och slänga sig i sängen och vila sig lite, efter ett tag släppte det i nacken skönt nog.

Annars har det ej hänt så mycket idag, inte hunnit med så värst mycket mer än jobbet liksom.

men men hoppas alla haft en bra tisdag. <3

CIao / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0