Körskolan

Hejsan...

Idag är man ledig från jobbet, innan man ska jobba hela helgen men men..
blev körskolan för min del idag i alla fall, blev en körlektion ute på mortorvägen, säger bara
en sak I LIKE IT haha var faktiskt lite nervös inför det, men det gick hur bra som helst, hur kul som helst
verkligen :) så det var verkligen skönt att få testat på det nu, snart snart kanske man har körkortet i sin hand
om det går som jag vill, haha..

Blev i alla fall hem sen iväg med pappsen till hyllinge o handla käka o lite sånt, sen hem slänga ihop
chili con carne, den ble helr okej faktiskt ska ej klaga hahah, sen har man tok pluggat lite körkorts teori
tråkigt men sant, men jag verkligen tvingar mig själv nu, innerst inne vet jag att jag kan klara detta !!!!!

Ikväll blir det väl slöa lite framför tv som vanligt, sen innan man dejtar kudden har jag tänkt att köra
skivan med lite teori igen, så jag håller det igång så jag ej glömmer det lika fort igen.:P

Hoppas alla har en underbar kväll i alla fall ;)

Saknaden efter dig är stor <3
Denna plats kommer alltid vara vår <3


Kommentarer
Postat av: milla

haha, japp! så ser det ut när vi gör allt vi kan för att få ordning på stället:P

2009-03-12 @ 20:52:21
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0