Lägenheten + Internet

Hejsan allihopa...

Idag var det upp tidigt på sin lediga dag, men var upp o dra iväg till lägenheten :)
Träffa Ida, Dennis och christian från föreningen, för att ha tillsyn på lägenheten och
skriva på lite papper, men allt såg såklart bra ut med lägenheten och inga problem.
Sen visade Ida mig, var tvättstugan, förråden, gymmet var någonstans m.m
och jag verkligen älskar området liksom underbart, och gymmet blev jag helt kär i det ska
ju duktigt använads av mig hahha. Efter jag varit där blev det hem och landa lite
sen blev det körskolan för att plugga lite teori där nere som gick grymt bra :)

Tänkte bara informera er om att jag kanske inte är inne på msn och internet
så mycket just nu, eftersom vårat internet lagt ner här hemma sorligt nog, men jag
och mamma har kommit på en lösning men kan bara ha en dator igång då, men våra
telefoner är ockås döda, hoppas vi snart får hem vår nya box och allt kan återgå till normalt.


Men bara så ni vet så kanske jag inte är inne så länge o ofta som jag brukar men då vet ni varför
i alla fall, och är det nått får ni plinga mig på mobilen eller messa. :)

Ha en underbar måndag allihopa :)

// Marie


Exakt 1 vecka kvar tills jag flyttar och till premiären på Olympia HIF <3 wieeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Madde

hur blev du lurad då? :D haha



snart den 6:e juh :D

2009-04-02 @ 14:11:02
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag misstänker att jag bor i det området :P. Lite roligt :D

2009-04-20 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0