Lördag / Söndag

Heej allihopa..

Lördagen blev att jag träffade underbara Fanny en runda nere istan, gick o kolalde runt i affärerna lite sne blev det fika på Maddes i vanlig ordning, favvo fiket istan enligt mig :) Satt där och snacka om allt från himmel till jord haha som vanligt myspys :) Sen blev det hem käka med familjen o kolla mello såklart det missar man ju inte liksom haha.
men det blev ju ändå inte som jag ville, så jag kom fram till att INGET BRA kommer ifrån Malmö...liksom kolla MIF hahaha sen MFF inget bra där heller liksom bara rena katastrofen och inga bra låtar kom vidare från Malmö i lördags hahaha..

Söndag, idag då med andra ord, blev ganska lugn sov ganska länge o bara slappa, sen fixa pappa ihop lite flyttlådor till mig så började att packa ner det som jag ej behäver ha uppe just nu nästa månad flyttar jag ju wieeeeeeee så packa in lite tallrikar o sånt. Sen bestämde jag o Mathias att vi kunde ju slöa ihopa, så pappa skjusade ut mig till honom blev filmkväll o myspys med honom :)

Nu är man hemma o bara slöar vid datan i vanlig ordning o skriver onödig fakta här hahhaha eller?
Ingen som kommenterar den ändå så...

Ha en underbar kväll

Ciao / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0