Måndagen

Hejsan allihopa...

Måndag idag som innebär tillbaka på jobbet efter en ledig helg.
Tillbaka på jobbet, idag som jag började att jobba i den andra gruppen (Löpargatan)
innebär att jag ej är nere i borstahusen som jag var innan utan nu är det andra område.
Men för att vara första dagen där så gick det ju bra, jag har ju träffat vårdtagarna innan
men aldrig varit hos dem på morgonen så kan ej deras morgon rutiner om jag säger så.
men det mesta gick bra idag, förutom att jag alltid ska komma till en som lyckas knäcka mig totalt.

Fattar inte varför igentligen, men tårarna kom där, men efter att pratat ut om det så blev väl båda överrenas
att vi båda gick lite över gränsen kanske, men förklarade varför också så belv vi vänner igen :P

Efter jobbet blev det möte med banken och min handläggare om det sista om lägenheten, sen blev det hem ringa Ida och berätta lite vad vi snackat om på banken, och höra med henne om lite grejor, skulle höras imorgon, eftersom våran mäklare är på semester det nötet. men men det löser sig alltid :D Ida är själv mäklare så. :)

Kvällen blev lugn, glott på tv o tagit det lugnt o lite så, mailat över lite smått grejor o så till folk.

Får ju inte glömma att säga GRATTIS till min underara kusin som blir hela 22 år gammal idag :) HURRA HURRA HURRA

Ha det så bra allihopa vi ses o hörs, kärlek till er // Marie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket:) Hoppas att du haft en härlig dag idag:)

2009-03-23 @ 23:02:40
Postat av: milla

Tack så mycket:) Hoppas att du haft en härlig dag idag:)

2009-03-23 @ 23:02:59
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0