Packat

Hej allihopa...

Idag stod packning inför flytten på schemat, mina planer var att packa ner det mesta
som jag har i min bohylla, och det gjorde jag med, så nu är det ännu en till flyttlåda som är klar
för flytt haha, har lite kvar i bokhyllan, men det hade jag tänkt att jag tar imorgon efter jobbet
och efter mötet med banken imorgon..:) Så nu är det färdigt packat för idag i alla fall..

Nu sitter man bara här o bloggar o snackar med lite folk på msn i vanlig ordning, inte så
mycket som händer ikväll får se vad kvällen har att erbjuda hahaha :P

Men hoppas alla har en bra söndag i alla fall, kanske bloggar mer sen under kvällen
så kika in det kanske kommit ett inlägg till vem vet ;)

Kärlek till er alla...pusspuss // Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0