Tråkigt

God kväll alla..

Nu har jag så sjukt tråkigt, men finns ej så mycket att göra mer än
att snart dejta sin underbar kudde, för man ska ju jobba imorgon men ej
lång dag bara till 14.00 så det är skönt det :)

Innan idag var jag o mamsen nere istan fikade på Maddes såklart
sen blev det en sväng på stan, hon fick välja ut present till sig själv för
hon fyller år på lördag så jag köpte ett par byxor som hon ville ha, sen köpte jag
en tröja till mig själv, handlade man minst för 400 :- så fick man ett presentkort på 100:-
så det fick jag ju såklart, alltid bra att ha liksom :P

Sen blev det att köra till hyllinge med papsen handlade lite käk o så, sen gick vi en runda
på familia eftersom han skulle ha ett nytt knäskydd till sitt knä som vi fick tag på.
sen blev det att köra hem, och göra käk, och glott smått på tv och nu sitter man här oh har tråkigt.

Eller ja, tråkigt o tråkigt har jag väl inte, för jag flippar med Tias på msn i vanlig ordning haha
Men han förgyller alltid min dag/kväll vet ej vad jag skulle gjort utan honom igentligen, mitt liv hade varit
fett galet tråkigt utan honom alltså och det vill jag lova er att jag överdriver inte där hahhahaha

nej nu ska jag kolla runder lite här sen blir det att dejta kudden ;)

gonatt döm sött allihopa...ses o hörs imorgon / Marie





Kommentarer
Postat av: Madde

ja den var superfin :D

2009-03-28 @ 15:03:16
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0