Helgen <3

Hejsan Allihopa...

sorry sorry att jag inte uppdaterat den sista dagarna, men har verkligen haft fullt upp.
men tänkte att skriva en sammanfattnning av min helg o lite så.

Fredag - jobbade till 11.30 sen blev det hem, käka lite snabbt, sen bussen till stationen där
jag skulle ta tåget till Helsingborg, men tågen var ju galet försenade, efter att stått på stationen
nästa 1 timme, tog jag bussen till Hlesingborg, och på knutan där min underbara tös Josefine
fått vänta på mig, men blev stan shoppa lite sen fika tillsammans, och snacka om allt från himmel till jord.

Lördag - Jobbade till 14.00 sen blev det hem vila ett tag sen blev det in i duschen göra ve sig sen bar det av till en kollega för att käka gott, dricka gott o kolla melodifestivalen tillsammans med dem andra kollegorna, hade verkligen sjukt kul tillsammans med dem, blev dock ej så länge eftersom jag skulle jobba dagen efter men men.:)

Söndag - Jobbade hela dagen blev delad tur som stod på schemat för min del, trött som en jude var man hela dagen men sånt man får ta när man festat lite smått kvällen innan men det var det värt. gick bra på jobbet ändå så man ska inte klaga.


Det var min helg i stort sett, :) vet ganska tråkig eftersom jag jobbade men men nån måste ju det haha.

// Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0