Söndagen

Hejsan :)

Då var det söndag och slut på denna helgen som jag är sjukt glad över eftersom
jag jobbat helgen och det känns kan jag ju säga. men det har gått bra hela helgen
men var så sjukt trött imorse men det fick gå ändå men jag jobbade bara halva dagen
till 14.00 så det var skönt sen blev det hem vila en timme sen blev det in i duschen byta
om och sen ner i kolonin käka grillat med mamma och pappa sen och såklart var min älskling
där nere med :) Min underbara Tusse såklart.:) sen blev det hem och städa lägenheten för det behövades
så nu är den ren o fin igen :D känner mig duktig haha...

Hoppas alla haft en bra helg i alla fall och får en bra avslut på den :D

Massa kärlek till er <3

Ciao Ciao / Marie


Kommentarer
Postat av: madde

2 iaf.. vet inte om det kommer någon till men tror inte det :D

2009-05-25 @ 16:03:57
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0