Fredag / Möte

Hejsan

Fredag idag och det är långfredag ledig ifrån mitt nuvarande jobb
men ska på möte i eftermiddag där vårt gruppmöte som vanligt, men detta
blir mitt sista gruppmöte med dem, inte många dagar kvar som jag ska jobba med
dem, kommer kännas sjukt konstigt att lämna dem men men..

Innan mötet så blir det plugga teori tråkigt men måste göras
om jag vill ha mitt körkort någon gång hahaha, sen tänker jag
er llt för att få det nu så jag slipper pendla till kävlinge med buss och tåg.

Stöttar ni mig eller vad? hahaha :P

Ha en underbar Fredag, vi hörs o ses senare kanske :)

// Marie



Kommentarer
Postat av: Milla

Japp! Stöttar dig i körkortet! Skönt att slippa pendla:)

2010-04-02 @ 12:51:48
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: Anne

Kämpa på med körkortet! Men där är en del som pendlar från Landskrona som du kan ha följe med :) Men se till och fixa körkortet ;)

2010-04-02 @ 18:52:32
URL: http://nilssonanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0