Glada Nyheter :)

Hejsan allihopa :)

Idag väcktes man av att Erika ringde ifrån Kävlinge och berättade att
mina referenser var bra och att jag ska ha brevidgång på Tisdag nästa vecka
och Måndag den 12/4 och Tisdagen den 13/4. Och sen har jag minst 8 veckor hos
dem över sommaren och sen chans till mer :) Känns sjukt bra verkligen :)

Känns sjukt bra att veta att man kan ha kvar sin lägenhet och klara av
räkningarna med mera :) Nu blir det nya äventyr, nya utmanningar som väntar
ska verkligen bli kul :)

Nu ska jag bara ge 110% på körkortet med så jag slipper pendla
med buss, tåg hela tiden, nu har jag ett mål när det gäller körkortet med.:)

Hoppas alla haft en bra dag annars idag :)

Vill också bara tack för en sjukt underbar kväll igår
Gill, Hampus, Marcus <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses på jobbet den tolfte & trettonde ;) Ska bli en rolig sommar! :D

2010-04-01 @ 20:23:32
Postat av: Gill

tack själv hjärtat<3

2010-04-06 @ 12:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0