Irriterad

Hej..

Jag förstår inte vad jag skulle på det mötet igentligen att göra
för jag ska ändå inte vara kvar ändå så det var sjukt onödigt.
Men fick veta en sak jag blev sjukt irriterad över och det var att min
kollega fick stanna kvar där hon fick förlängt, visst glad för hennes skull
men man blir ju bara så chockad liksom jaha hon får stanna kvar men inte jag?

Jag har ändå liksom utbildningen och allt men nej jag får gå
men jag är glad att jag lämnar det råtthålet faktiskt som jag blivit
behandlad där, gått upp o ner i tjänst, stannat kvar trots dem sagt
att det ej fanns mer jobb, ner i tjänst igen och nu bara tacko hej
men min kollega får stanna kvar.!!

Men men skit i det för jag ska till Kävlinge och där verkar man
ju i alla fall vara välkommen, och dem verkar ta hand om sin personal.
Så hoppas på det bästa där i alla fall.

Nu är man hemma hos mamma o pappa ska käka middag tillsammans
med dem fira lite påsk, sen jobbar man ju tyvärr i helgen men men får tänka
på pengarna heöt enkelt !!! Hålla huvudet högt !!!

Marcus - Tack för du finns <3

Ha en bra Fredag allihopa...


// Mii


Kommentarer
Postat av: milla

Ja, för fasen! Här ska taggas:P



2010-04-02 @ 23:02:22
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0