Onsdag !!

Godmorgon allihopa..

Idag är man uppe med tuppen för idag är det tillbaka till det nuvanade jobbet
här i Landskrona efter semester och sen nu sjukskriven :/ men men vad ska man göra
nu är det idag och två dagar till sen slutar jag där, med andra ord på Fredag :/ känns båda skönt
och konstigt ju :/

Igår kväll var jag på Billingshäll i Kävlinge hade min första brevidgång :)
Det gick bra ska inte klaga, nytt folk, nya vårdtagare man ska lära känna
visa välkomnade mig med öppna armar medans visa var lite resaverade
men det är ju klart när det helt plötsligt kommer in en ny person som ska
jobba där men men man lär väl känna alla efter ett tag liksom :)

Annars idag efter jobbet blir det tvätt som står på schemat och
städning hade jag tänkt mig sen får jag se vad som händer helt enkelt.

Ha en bra allihopa. <3

Massa kärlek till er /// Marie


Kommentarer
Postat av: milla

Hoppas det går bra:D Och att du kommer inom kusinen också när du är i krokarna:D

2010-04-08 @ 10:30:11
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: milla

En sån fråga!? Med BIL såklart:D Såfort du är klar med med körkortet:D

Skulle du sluta tidigt en dag innan dess, och jag är ledig, så finns det ju buss:D

2010-04-08 @ 12:13:48
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0