Lördagen

Hejsan Alla :)

Lördag idag och det har väl inte hänt så fruktansvärt mycket idag, sov ganka länge eftersom jag var upp till 02.00 igår hahaha fastnade framför OS haha jag vet jag är knäpp, men det är ju breoendeframkallande kom jag och Andy på igår när vi snackade om det hahaha :P

Så idag har man tagit det lugnt, sen på kvällen blev det en sväng till mamma o pappa
käka tacopaj med dem mums mums alltid lika gott :) Sen blev kolla Mello tillsammans med
mamma såklart pappa pallar ej se det haha ser bara slutet :P

Nu är man hemma igen i soffan o kollar filmen och så kom Polly har sett den innan
men men ska slå över sen på OS hahaha vet jag är knäpp :P

Men men ha det bra allihopa vi hörs o ses..

Kärlek / Mii


Kommentarer
Postat av: Caroline

aha :D han är också bra fast vill dock inte att han ska vinna ^^

2010-02-20 @ 22:50:13
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0