Tankar....

Hej allihopa.

Inget nu behöver läsa igentligen jag känner att jag måste bara få ut alla
tankar som snurrar i huvudet på mig nu mycket som snurrar i huvudet på mig nu.

Nu på förmiddagen så var jag på APT möte på jobbet, och som vanligt så kommer
alla dem här känslorna upp på ytan varje gång liksom, Med alla känslor så menar jag
med allt detta skitsnack som går bakom ryggarna på alla oss, vi säger vi är ärliga och tar
det med personen i fråga om det är något vi stör oss på, men om vi nu gör det varför kommer
alltid detta upp på mötet alla dem här irritationerna omkring liksom? Då ljuger vi ju bara för varandra
att säger vi är raka och ärliga emot varandra fast vi inte är det eftersom det finns skitsnack kvar som
ligger och grår liksom.

Vi är en grupp på vunxa personer som gör ett arbete tillsammans, vi är kollegor, vi sla finns där
och stötta varandra och hjälpa varandra. Utan var och en av oss hade inte verksamheten fungerat.
Alla personer är viktiga var och en är viktig inom jobbet. Men ändå så blir det skitsnack om att den snackar
med chefen oftare, hon har mer ansvar än mig, hon är viktigare än mig, jag kan ej det hon inte kan bla bla bla.

Det är ju mitt ansvar om jag också vill utvecklas ju, det är upp till mig igen annan. Vill jag utvecklas i något så ör det upp till mig att ta tag i den saken. Jag vet själv att jag kunnat utvecklas mer, men är inte så himla lätt när man går på en sån liten tjänst som jag gör, det finns liksom inte den tiden jag kanske velat ha för att utveckalas för jag vet att jag kan bli lika bra som mina kollegor inom visa områden och som jag brinner för men hoppar man upp o ner i tjänst är det ej lätt att lyckas med detta men gör det så gott jag kan i alla fall.


Vet att detta är onödig info liksom men kände att jag behövde få ut lite av mina tankar. För mycket som snurrar liksom när det handlar om jobbet m.m Men det är också viktigt att man tänker och reflekterar över dessa saker liksom vad KAN jag göra för det ska bli bättre liksom. !!

Nej nu blir det städning för min del, för det behövas verkligen i denna lägenheten hahaha jag bara skjuter upp det hela tiden men nu måste jag ta fram gröna göran och rasta honom hahhaa och plocka undan det sista i vardagsrummet.

Ha en underbar dag allihopa.
// Marie

P.s Så länge man inte gett upp har man inte förlorat.!!!!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja jag såg massa sådanna saker :) söta, kan inte skriva vad jag köpte ifall syrran snokar ;) men söta saker var det :D

2010-02-10 @ 20:00:24
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja jag säger på söndag :) Då dopet vart hehe. Ska även måla en sak kanske som jag ska visa i bloggen innan issåfall :)

2010-02-11 @ 09:44:58
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0