Delvina

Hej allihopa..

Detta inlägg vill jag tillägna till en av mina bästa vänner.

Jag kanske inte känt henne så hemskt länge lite mer än 1 år tillsammans
när jag började på mitt jobb där jag fortfarande är kvar det var då
jag träffade henne första gången hon var en av mina kollegor :)

Hon är en helt underbar person och en helt underbar kollega
hon fick mig alltid att le när jag som mest bara ville gråta
hon ger mig styrka när jag som mest behöver det. Hon finns alltid
där för mig oavsett om det är morgon eller kväll.

Hon är en helt underbar vän, med ett hjärta av guld, det finns ingen
som henne hon är oslagbar. När hon åkte på sin semester, visste jag
ej hur jag skulle klara mig utan henne, men hon fanns där ändå bara ett
telefonsamtal bort eller ett sms bort.

Delvina gumman, det finns inga ord som kan beskriva hur mycket
jag älskar dig, finns inga ord som kan beskriva vilken underbar vän du är
eller hur mycket du betyder för mig, du är oslagbar och du har ett hjärta av guld <3


Delvina du är guld värd gumman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0