Fredag

Hejsan alla :)

Fredag idag och man är ledig ifrån jobbet.
Skönt att sova ut, men sen blev det tvätt o städning
som stod på schemat, men dammsugningen fick vänta
till imorgon eller söndag eftersom jag ej hade fler dammsugspåsar hemma.
men plockade undan det mesta o gjorde det bästa av situationen helt enkelt.
Sen blev det ta det lugnt innan man stack iväg o handlade lite käk
blev kyckling, ris, o sås gott mums mums :)

Sen tog jag upp kontakten med en gamla killkompis, har inte snackat
med honom på jag vet inte, nått år är det i alla fall ca 1 ½ år i alla fall
men sjukt kul o snacka med honom, han ringde sen o snackade i 1 timme
om allt sjukt kul :) Ska försöka hålla kontakten med honom nu, en bra vän :)

Nu sitter man i soffan o chillar, och inväntar Let`s Dance med Rabih såklart :)

Ha en underbar fredag kväll allihopa.
Massa kärlek till er <3



Ni glömmer väl inte rösta på Rabih i Let`s Dance ikväll
på kanal 4 kl 20.00.

Rösta för min skull i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0