Igår / Idag

Hej allihopa..

Tänkte jag får väl sammanfatta gårdagen o vad som hänt idag så ni vet det
haha säkert jätte intresant eller inte :P

Igår jobbade jag hela dagen med till 16.00 gick väl bra det med, smått trött var
man ju eftersom man jobbat helgen med. Efter jobbet blev det hem duscha och byta om
sen blev det hem till föräldrarna då brorsan o papsen kommit hem från Bercelona. Blev
lite presenter såklart till mamma o mig hhihi Sen drog vi ner till stan kökade tillsammans
på tycho sjukt gott var det i alla fall måste jag säga :)

Idag har man varit ledig ifrån jobb så galet skönt verkligen, men blev upp tidigt ändå
för mamma o pappa kom och hämtade mig sen bar det va till hyllinge för att fylla på mat
till kylskåpet och fixa min klocka igen som jag fick i julklapp av brorsan sen blev det shoppa med lite
och såklart hälsa på min älskade kusin Camilla :) Lotti med såklart :)

Sen blev det hem o tvätta mindre kul, städningen skulle jag med gjort men bara plockat undan så
dammsuga o det får bli imorgon eller nått för orkar ej nu liksom.

Men hoppas alla haft en bra dag idag...

Massa kärlek till er....Puuuuuusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0