Sjuk :(

Hejsan allihopa.

Idag fick man sjukanmäla sig från jobbet idag.
Fick inte sova nått inatt överhuvudtaget kanske max 2-3 timmar
vaknade med ont i halsen o sånt, sen imorse mådde jag inte mycket
bättre smått feber hade jag nog med så det blev bara att stanna hemma idag
blev te, honung o halstabletter idag för min del o sova en hel del :/

Men det är bättre nu i alla fall men har vilat hela dagen med inte gjort
för mycket det kan jag ju lugnt säga. Blir nog va hemma imorgon med för
vara på den säka sidan liksom vill ej få nått bakslag o va hemma sen igen
bara för jag gick o jobba en dag tidgare sen är jag ledig onsdag så blir
vila o ta det lugnt då med. Sen har jag 4 jobbiga dagar på jobb tors,fre,lör o söndag
men bättre jag jobbar dem dagarna än jag jobbar imorgon sen måste va hemma dem
andra dagarna förlorar mer pengar då och det har jag ej råd med..:/

Men hoppas alla andra mår bättre än mig och haft en bra dag <3
Så hoppas jag denna förkyldning eller vad det är släpper o jag är på bena igen snart...

Ha det bra allihopa <3

// Marieee

You are my sunshine <3 Du ger mig styrka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0