Tankar...

Hej allihopa.

Förlåt för dålig uppdatering men mycket med jobbet just nu
som snurrar runt i huvudet på mig, som jag inte dirket kommer nämna
här det är inget att jag ej kommer få ha kvar jobbet eller något sånt
utan mer jag som ställt till det lite grann men inte alls med mening utan
var en olycka som hände sån som ej ska hända men händer ändå
och jag är inte den första, men man har ju sjukt dåligt samvete liksom
och alla som känner ju mig vet ju att gör jag fel så vill jag ju göra allt rätt igen
göra mitt bästa för lösa det liksom. och det har jag gjort denna gången med.

Men jag hoppas det löser sig på bästa sätt nu också. :/
Alla gör vi ju misstag, vi är ju inte mer än människor.




Kommentarer
Postat av: milla

Det löser sig säkert:)

2010-02-04 @ 21:44:19
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0