Kävlinge..

Hejsan.

Som sagt Anne, och Milla blev väldigt glad över att jag uppdaterade min blogg så jag får väl hålla
den uppdaterad nu ett tag eller vad säger ni hahaha :P

Jag ska snart bege mig hem till mamma och pappa, för pappa ska skjusa mig till Kävlinge
Ska ju på arbetsintervju idag klockan 14.00 på Billingshäll. Pappa får skjusa mig eftersom hade jag tagit
tåget nu till Kävlinge kl 12.45 hade jag varit i Kävlinge 13.00 och då hade jag få sitta 1 timme och vänta
och det är ju inte jätte roligt precis. och tar jag senare tåget 13.45 så är jag i Kävlinge 14.00 och då ska
jag ju vara på plats vill ju inte vara försenad, jag ska ju hitta dit med eller ja rätt ingång o var jag skulle
möta upp chefen haha.

Jag hoppas verkligen allt går bra, lite nervös är man ju allt men det är man väl alltid när
man ska på arbetsintervju eller?

Lovar att blogga mer om hur det i Kävlinge när jag är hemma igen :)
Men håll tummarna allihopa:)

Massa kärlek till er

/// Majsan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0