Underbart :)

Hej igen allihopa.

Nyfikna på hur det gick i Kävlinge idag?
Här kommer uppdereringen i alla fall, det gick jättebra på intervjun, ser verkligen
ljust ut att mitt nya jobb kommer vara i Kävlinge på Billingshäll, verkligen sjukt kul tycker
jag, verkar vara ett bra ställe verkligen :) Båda två jag pratade med verkade vara posetiva
dem med, och dem är i behov av folk, ska få besked efter dne 11 april den veckan där som kommer.:)

Efter intervjun så träffade jag Anne typ 5 min berättade hur det hade gått
sen skulle hon iväg o jobba hehe men vem vet vi kanske blir kollegor hihih :P

Efter blev det att jag o pappa åkte o handlade lite nya blommor till min lägenhet
lite påskblommor o så mysigt, sen blev det en vända inom jobbet prata lite med min
underbara kollega Milada och så Linda, Fatmire berättade hur det gått idag o lite så.:)

Sen blev det hem o beställa lite mat orkade inte göra någon mat när jag kom
hem så blev beställa en kbabtallrik :)

Nu ska jag göra ve mig så om en halvtimme ska jag dra bort till min andra halva
såklart och snacka lite skit med henne o hennes familj, behöver lite råd av henne haha :)

Ha en underbar Fredag allihopa..

Massa kärlek // Mary


Kommentarer
Postat av: Anne

Var kul att träffa dig, trots det blev så kort :P Men får hoppas vi blir kollegor :D

2010-03-26 @ 20:24:23
URL: http://nilssonanne.blogg.se/
Postat av: milla

Spännande! Hoppas du får jobbet:D Nära och bra till kusinen dessutom:D

2010-03-29 @ 17:41:22
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0