Onsdag

Hejsan...
Idag har man jobbat som vanligt ifrån 7.30 - 15.00 rätt okej dag ska inte klaga.
men så sjukt trött man varit igentligen helt sjukt, precis som man inte fått sova ut ordentligt.
Men ändå har jag gått o lagt mig i tid men det är väl för man ej får sova ut ordentligt, antingen är det varmt
på rummet eller så kan man inte komma till ro, ligger o tänker på allt annat skit.

men men ska sluta klaga, skrev ju att jag inte skulle klaga ju och ändå gör jag det haha.
idag har man bara jobbat sen hem o vilat fick en sån sjukt jobbig huvudvärk grymt jobbig.
men det mesta har släppt nu i alla fall.  Ikväll blir dte lugnt orkar nog inte göra så hemskt mycket, blir väl att hjälpa mamma lite med tvätten annars bara slöa hehe det man är bäst på.

Saknaden efter en av mina bästa vänner är enormt stor,
kan fortfarande inte förstå att du bara kunde vända mig ryggen o välja
kärleken förre och inte ens försöka reda upp vårt problem, 3 veckor snart
vi inte har snackat med varandra :( det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
men jag hoppas du mår bra o är lycklig med flickvännen, för jag offrade en underbar
vänskap  för att se dig lycklig.

Miss You My Friend :(

Ha det fint allihopa..puss o kram till er <3 / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0