Fredagen <3

Hallå alla sötnosar <3

Idag har man jobbat hela dagen,  från 7.30 - 16.00, lite små stressigt på jobbet
idag men det löste sig bra ändå, många som är sjuka och har vårda sjukt barn m.m
men som sagt dte löste ju sig ändå. Men man fick en bra start på dagen kan man ju ändå säga.
Var på väg till en av mina vårdtagare så hörde jag min mobil ringde och kl var sådär omkring 8.00
tänkte vem ringer mig såhär tidigt? Jo det var ju söte mange som ringde, men tyvärr trodde han att ahn skulle väcka mig
haha men tyvärr babe jag var redan på jobbet haha,så söt han var, men det är han alltid. <3

Blev en underbar överraskning verkligen, inte snackat så mycket sista tiden
så var jätte gulligt att han ringde o kollade läget, den mannen får alltid mig att le och orka kämpa vidare <3

Annars så gick det la bra på jobbet, fick ju träffa Marcus också innan jag stack hem han skulle jobba kvällen
ikväll, saknat min kollega ju, inte träffat honom på länge, vi går alltid om varandra på sechemt, men imorgon då
jobbar vi hela dagen båda har delade turer så :)

Ikväll blir det va hemma och myspysa i soffan och kolla Idol och lite sånt myspys såklart
manår ju njuta att man är ledig fredagkvällen i alla fall eller vad säger ni?

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Glamoure, hihi ;)

Ha en underbara Fredagkväll allihopa..

Puss o Kärlek till er allihopa <3 // Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0