Helg <3

Hej alla sötnosar :)

Då är det Lördag idag, skönt och vet ni vad? Jag ärledig wieee hehe, äntligen en ledig lördag o söndag som gäller för min del ska bli så otorligt skönt vekrligen.:) Men såklart så jobbar dem andra vännerna eller är med sin flickvän/pojkvän lite surt men men vad ska man göra liksom?

Lördag som sagt idag, får se vad som händer idag, ska i alla fall ut en sväng o köra med papsen han tyckte lite synd om mig att jag inte fick köra i tordag när jag hade körning med körskolan för min körlärare var sjuk, Så ska ut  köra en sväng med pappa i alla fall, sen lovade jag att jag ska slå en pling till gill när hon slutat jobba, se om vi ksulle ses ikväll en liten stund o så, sen får jag se om Fanny gummsan hör av sig så vi tar en cider o snackar skit ikväll grumt längsen vi två gjorde det :)

Men finns personer som jag saknar som jag inte träffat på länge o bara velat dra ut o ha kul.
Mina gamla goa underbara töser från Selma tiden, var tog den vägen töser? Vi var så tajta ju. :(Fan vad jag saknar er vill bara samla ha en jävla tjejkväll med er, med skratt, flipp, tårar ja allt det vi hade.:P

Men men vi får se vad denna dagen har att erbjuda haha.:)

Ciao Ciao / Marie

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0