Helgen + Måndagen

Heej alla sötnosar..

jag vet att jag varit grymt dålig på att blogga men jag tänkte att nu ska jag blogga om min helg som varit. :)

Fredagen jobbade jag ju kvällen, så då blev det inget festande eller så, utan det blev jobb som gällde för min del men som sagt man kan ha kul på jobbet med om man jobbar med rätt person vill säga :P

Lördagen däremot blev kanon bra o sjukt kul haha kan säga att den blev händelserik med.
Lugn lördag dag i alla fall, på eftermiddagen så plingade Fanny o hörde hur vi skulle göra på kvällen.
Hon tog tåget in till mig från Helsingborg vid 20.10, var hos mig vid 21 tiden ungefär lite innan.
Jag hade redan öppnat en flaska vin o små drack lite innan hon kom, och under tiden hon var på väg till mig hade jag fjäskat så att Tias min underbara kiikompis o Patrik killkopis han med, och Stivve :D kom inom en runda o sa hej till mig, längesen jag träffade dem,

Efter mycket om och men så kom dem också men närmare 22.30 och då var jag o fanny lagom i form om jag säger så haha.:P Grabbarna hade nog mest roligast åt mig haha. men det bjuder jag på dem vet hur jag är. Fjäska för Patrik att så han körde oss snällt ner istan så jag o fanny slapp ta bussen ner. HIF låtar i bilen på väg ner istan, vad ska jag säga jag älskar dig patrik haha, kom jag i mer form.:P

Sen väl nere istan sagt hejdå till grabbarna, så drog jag o fanny in på tycho o beställde vars 1 shot o cider.:)
Under kvällen där så fick vi sällskap av en spanior haha som raggade satan i det på mig :O haha, jag full o min engelska haha jaja men han förstod mig i alla fall. Men efter ett tag så blev han lite för jobbig haha så vi smet därifrån. In på spikers o kollade o vem ser vi inte där ju Sebbe, simon lukas o hela gänget, Fanny satte sig där med dem o vem sprang inte jag på? Om inte ante o mange :P så jag stod o snacka med dem, sen kom fanny o vi satte oss ner med dem.

Men tror ni inte att spanioren var på spikers också:O jodå satte sig bakom mig o fanny o mange o ante hahaha, men han snacka ej med oss mer den kvällen tack o lov för det :) Antes dejt som han snackat om innan, dög ju upp o vem var inte det om inte Jakobs kusin (mitt ex kusin) jajaja vadå hon inte kände igen mig, ante skulle presentera oss hon bara hon känner jag redan hon har varit tillsammans med mitt e :O snacka om att jag blev chockad:O

Sen blev det en låååång disskution mellan henne o mig, om jakob då förstås men jaja sånt man får ta haha men ångrar en del jag sa, som sagt det kom på tal om känslor o allt sånt, minnen o gud vet jag o hans mormor.

Söndagen blev dessto mer lugnare, hem till Tias efter mycket om och hem till honom o se HIF matchen med han o hans pappa hahhaa kul kul seger blev det i alla fall för HIF tackare vi för.) sen blev det skitsnack med tias halva kvällen tack för du alltid finns där vännen du får mig alltid att lee igen.:)

Idag måndag, blev det först körningen med körskolan sen arbetsintervju, och vet ni vad?
Jag fick jobbet, kommer bli månadsanställd inom hemvården i bostahusen här i landskrona mindre än 2 min till jobb hehe tvärs över gatan kan det blir bättre neej jag tror inte det, hoppas allt går bra nu bara men det gör dte säkert.:)

Usch nej nu ska jag sluta skriva, ska vara lite social mot min mor haha.P

Ta hand om er i alla fall :)

Tias - Bästa vännen, älskar dig tack för du finns <3

Ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0