Helgen

Hejsan..

Ojoj det var ett tag sen jag bloggade :O men inte så mycket som hänt den senaste tiden igentligen i mitt lilla liv hehe, jobb jobb jobb jobb m.m ja ni fattar hehe, det är helg igen och vad gör inte jag då? - Joo klart så jobbar jag ju hehe men denna gången på larvi eftersom jag lovat att jag skulle ta denna helgen långt innan jag fick mitt nya jobb säga.

Men men slutade 15.00 sen ringde Fanny sen blev det att träffa henne, och det blev kinamat o myspys med henne, inte helt fel det inte, sen snackat med hjärtat på vägen hem hihi han är för goo han men men han är som han är hahaha.:P

Imorgon blir det jobba till 14.00 sen får jag se vad som händer, inget som är planerat direkt. snart blir det att nanna kudden i alla fall sjuk trött,

men men ha det bra allihopa sov gott dröm sött allihopa...

pusspuss // Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0