Lördagen

Hejsan alla sötnosar.

Idag har det varit jobb för min del, fast många varit lediga o nannat kudden, så har
jag varit uppe redan vid 6 tiden imorse, mörkt o regn hmm inte det trevligaste att vakna till man
blir inte piggare av det precis men men iväg till jobb vid 7 tiden ungefär, och börja jobba, men på helgerna är det lugnt ändå på jobb så jag ska inte klaga, ibland kan det varasegt o ha den dötiden vi får i mellan men men man överlever ju, imorgon så får jag ju i alla fall somvmorgon ska jobba kvällen imorgon, så börjar inte fråns vid 16.00 så det är ju ganska skönt ju.

Ikväll får jag se vad som händer om det blir va hemma o ta det lugnt o ta ett glas vin
med mamsen eller om min tjejkompis ringer när hon slutat jobba ikväll så vi tar ett glas
cider ute eller om vi skiter i det hehe, får se om hon orkar och om jag orkar hehe båda börjar
inte fråns senare imorgon så det är ingen fara om ni trodde nått annat haha :P

Men ha en unerbara lördag allihopa, sup inte för mycket utan mig haha skoja.

Vi hörs o ses , ta hand om varandra.

Ciao / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0