Måndagen

Hejsan.
Känns som jag inte bloggat på länge nu men har jobbat o ofta kvällar som vanligt.
Jobbat helgen nu så nu är den gjorde det känns skönt, idag tog jag mig ledigt faktiskt
ringde imorse o ville jag skulle jobba ikväll med men jag hoppade över det tog ledigt idag
men ska jobba kväll imorgon o på onsdag sen på fredag så kände jag behöver lite ledigt i mellan med ju.

Så idag blev det ner istan shoppa lite med mamma skulle kolla skor till mig eftersom jag
jag pajade mina andra på jobbet haha klantig är man men men, först hittade jag ett par Lacost (eller hur det stavas)
men den fanns bara upp till storlek 37 :O hallå ja inte en chans jag kan ha dem liksom, sen in på Team Sportia hittade ett par där men tror ni dem fanns i min storlek då? hahaha nej då inte där heller, inte ens i närheten så han.

Mne jag gav inte upp fanns en skoaffär till istan Håkansson tänkte får väl in o kika där och hittade direkt ett par pumpa skor som var sjukt snygga tycker jag i alla fall och dem fanns i min storlek 39 stod till och med framme så provade den direkt och köpte dem sjukt sköna, men dem ksta ju också 799 :- men men jobbat ganska mycket nu så man får ju offra sig i mellan åt.:)

Sen blev det fika med mamma istan, träffade en jobbarkompis till henne, som tyckte jag var så snygg i håret idag o så, men jag har inte gjort nått speciellt med det idag tycker jag, sen träffade jag en gammal tjejkompis till mig sa samma sak att håret var sjukt snyggt men jag sa jag har inte gjort nått med det hehe, men man tackar ju och tar emot eller hur?

Men ha det bra allihopa, kanske bloggar mer ikväll om jag har nått att skriva om hehe.:P

Ta hand om varandra se so hörs.. Ciao / Marie



Såhär såg jag ut idag.:) Nått speciellt med håret tycker ni?




Här är dem Puma skorna jag köpte vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håret mega snyggt och skorna heta! <3<3

2008-09-09 @ 09:09:42
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0