Möte

Hejsan allihopa <3

Idag vaknade man av ett mess 08.10 av min underbara Mange, hehe han tyckte tydligen jag
skulle upp o hoppa då men det tyckte inte jag precis, utan bara vände på mig och somna om efter mycket
om och men..men sen upp göra ve sig sen på eftermiddagen blev det möte med nya jobbet, var sjuk neväörs verkligen men det gick bra faktiskt, bar bemötande verkligen så jag hoppas jag kan trivas där men ska nog inte bli några problem som det ser ut nu i alla fall :)

Innan mötet så ringde ju sötnosen mange haha, men inte för han hade dåligt samvete att han väckte
mig igår utan snarare tvärtom haha, men men sånt är väl livet, alltid kul o snacka med honom i alla fall.

Nu sitter man här själv hemma vid datan o kolla lite smått på tv, väldigt skönt att vara hemma själv faktiskt lugnt o skönt, men på ett vis är det tråkigt o kan känns tomt, men längtar till jag får min egna lägenhet..:) men snart snart vem vet nu när jag fått jobb o så.:)

Ha en bra kväll sötnosar <3

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer
Postat av: Madde

jo men visst kan jag det :) mejla mig din adress så :D

2008-09-18 @ 21:48:21
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

nawe :) så lite så :D

2008-09-22 @ 13:58:09
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0