Ola.

Hej Allihopa.

Fick ett litet flipp att skriva ett inlägg om Ola, fråga mig inte varför, fick bara lust för det.
Finns nog inga ord som kan beskriva denna kille, han är den mest underbaraste finaste, m.m
Många som tror man är en fjortis bara för man gillar honom o hans musik.
Men det finns ingen som kommer förstå, den känslan, den lyckan o glädje som han ger oss fans.
Ingen som inte är fans till honom, kommer aldrig förstå vad dem går miste om.

Jag kunde aldrig tänka mig när jag såg han på Idol att jag skulle bli en sånt fans som jag är till han idag.
Jag trodde aldrig jag skulle få så många underbara minnen tillsammans med honom. och aldrig att jag skulle få sjukt underbara vänner genom honom o hans musik. Resan har bara börjat kan jag säga. Och jag hoppas den kommer att fortsätta ett bra tag till.

Den aldrig första personen jag träffade genom Olas sida, var min underbara Josefine, och snart har vi känt varandra i 1 år, och vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans, under detta 1 året vi har känt varndra, dock har det inte blivit så många Olaminnen tillsammans, utan vi har bara 1 tillsammans, men vi har många andra underbara minnen tillsammans och det är det som verkligen betyder, kvittar om det är med eller utan Ola så betyder dem minnena med henne <3 Hon är den vän som alltid står o finns vid min sida, jag kan alltid räkna med henne om det skulle vara nått.

Sen har jag ju träffat andra underbara personer genom Ola,
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket dme betyder för mig, och det är mycket
tack vare våran underbara skåning Ola.

Detta kanske blev ett flummig inlägg men det jag vill säga med detta, är att jag kommer tycka om Ola o älska hans musik så länge jag vill o kan och fortsätta att kolla på spelningar o träffa honom. För den lyckan som han ge rmig är obeskrlivlig ingen som kommer förtså den som inte är fan till Ola Svensson.

Ola is the shit hahaha,

Ciao Ciao / Marie



Ola Svensson - Lyckan, Glädjen, Minnena <3 Kärlek till honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0