Onsdagen

Hej alla.:)

Onsdag idag då, innebär för min del jobba kväll ikväll 16-22, men ska jobba med Theresia
så det går säkert sjukt bra, brukar det alltid göra. Skönt också att ha nått att göra, är så himla
tankespridd nu känner jag så behöver ha nått annat att tänka på. något att koncentrera mig på.

Precis fixa lite här hemma, och käkat frulle, blir lugnt tills man ska iväg till jobb vid 16.00.
Får hoppas på att det inte regnar ikväll, mindre kul o jobb i regn när man är inom hemvården,
man cyklar fram o tillbaka liksom. men men håller tummarna för uppehåll haha.

Hmm annars så händer det inte så hemskt mycket i min lilla värld, eller jo det gör det men
det är inget jag tänker tråka ut er med hehe.

Ta hand om er, skriver mer sen efter jobbet ikväll...:)

puss o kram till er alla / Marie

P.s You make me feelgood..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0