Överraskning <3

Heejsan allihopa..

Jag vet att det är lite långt innan jag bloggar, men den som väntar på nått gott väntar
inte för länge, brukar man väl säga eller? haha.

Idag fick man brev med posten ojoj det är inte varje dag.:) brevet var såklart från underbara Madeilene, som hade skickat med Bris Idol-kort med Ola.:) tack gumman, sen hade hon skrivit ett brev till mig med hihi så gulligt verkligen.:) sånt mna blir glad av. bra start på dagen.:)

Sen betsämde jag mig eftersom det är in lediga dag, tänkte får hitta på nått, så det blev en runda istan o shoppa sånt smått man behöver, lite underkläder, strumpor, hårspray, överraskning till madeilene hihi.) schampoo och lite sånt smått gott. Sen blir det klippning och färgning ikväll wieee, min nestkusins mamma kunde komma redan ikväll som gjord emig väldigt glad.:) slippa ha luggen i ögonen, sjukt jobbigt inte kunna ha det nersläpp utan att ha luggen långt nere i ögonnen.

skriver sen och berättar hur resultatet blev bra eller inte hihiih nyfikna eller?

Ha en underbar kväll alla sötnosar.....<3

// Marieee

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0