Seger <3

Godkväll !!!!!!!
Min önska slog verkligen in ikväll. Hemma seger på Olympia, HIF slog Hammaby med hela 5-1 sååå sjukt sjukt underbart verkligen, grabbarna reste sig efter 3st förlust på rad och det bevisade dem verkligen ikväll så sjukt underbart att se, detta är denna fotbollen dem alltid ska spela, för det är det dem är bäst på <3

Träffade också min underbara Tias där inne ju fick en lite present av mig, inte för jag kanske var så jätte glad över hans små beslut men men fast jag vill strypa honom eller bara skrika av ilska så älskar jag den fjanten till vän för han är den bästa vännen thats it !!! Fast jag sitter på sittplats o han står på ståplats så förstår vi varandra lltid genom teckenspråk, ögonkontakt, och mobil så funkar det skit bra hahahha, vi är oslagbara tillsammans hahaha :)

nej nu blir det dejta kudden snart, men ha det fint allihopa..

sov gott dröm sött.

Ciao / Mariee


Henke Larsson

FY FAN VA BRA JAG MÅR, HENKE STANNAR I ÄNNU 1 ÅR <3
37 ÅR UNG HAN ÄR KUNGARNAS KUNG HENKE LARSSON ÄR
KUNG I VÅR VÄRLD !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0