Shopping <3

Hejsan allihopa..

Det blev en runda istan faktiskt själv:O tråkigt men det gick ändå.
Först nerom körskolan skulle beställa lite nya körtider, men fullbokat.
men hon öppnade upp nya scheman nästa vecka så får passa på då. :P

Annars blev det lite shopping av sånt man behöver, tråkig shopping
men ibland så behöver man ju det med..men men, annars ikväll kom min nestkusins
mamma o klippte mig, ville färga håret med men hon tyckte vi skulle hoppa för det slits på
håret, och det vill man ju inte, men hatar ändå att ha den där utväxten ju men men sånt är livet :P

snart dejta kudden för min del, ska jobba imorgon kväll 15.30 - 22.00 ska gå brevid imorgon men ändå..

Gonatt allihopa, sov gott dröm sött <3



Det här vad var jag shoppade idag + en sak till som ej är med på bilden
och det är Madeilenes överraskning, vet att hon kollar min blogg i mellan
åt hehe så sorry gumman :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0