Tisdag

Heej allihopa.

Tisdag idag, upp tidigt fast man inte började jobba fråns vid 16.00.
Men skulle köra med körskolan 09.50, sjukt nervös inte kört med körskolan
på jätte länge men gick sjukt bra verkligen, ny bil o allt och jag älskar den sjukt mycket <3
Min lärare tyckte också det gick sjukt bra sa till mig att detta sitter ju i ryggmärgen på dig som den ska.

Sen plingade jag sebbe underbara vännen skulle upp honom o snacka lita skit,
men på vägen träffade man Malin, skulle ner istan till jobbet, men hon hängde med upp till
sebbe en sväng innan jobbet, sen så drog jag mig hem också tog det lugnt innan det var dax att
dra till jobbet vid 15.45, jobbade kvällen med Nina :)

Hahha inte haft så kul på länge på jobb men som sagt jobbade tillsammans med Nina
hhahaha men det gick bra ändå <3

Nej nu ska jag dejta min kudde känner jag, ska jobba imorgon kväll igen så.
men börjar 15.00 imorgon pga möte men men går väl det med.:P

Ha det fint allihopa pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0