070929

Hejsan alla :)

Nu var det dax att blogga igen känner jag hehe, vet är lite seg av mig.

Men idag är det ingen vanlig dag, i alla fall inte för mig. För det är 1års sen idag som jag träffade världens underbaraste person. Genom Ola vad annars?  Hon betyder så sjukt mycket och hon kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Tänkte berätta lite kort om hur vår dag var för 1 år sen.

Vi hade snackat mycket på både msn o på ola.cd såklart. Vi hade bestämt att vi skulle träffas o gå på Ola spelning tillsammans nere i Burlöv. 29/9-07 tog jag tåget ner till Lund, där jag mötte upp Josefine. Vi tog sedan tåget ner tillsammans till Burlöv Center där vårat första äventyr började. Vi yrade in i lite affärer, kollade läget innan vi bänkade oss framför scenen där Ola skulle uppträda. Modevisning blev det först, där såklart jag fastnade för en ur snygg modell shit verkligen ögongodis.:P haha. Sen kom ju våran älskade skåning på scenen ju själva Ola svensson, grym stämning som vanligt. Jag o Josefine hade ur kul verkligen.:)

Sedan bestämde vi ju oss för att vi skulle käka något tillsammans, efter att träffat Ola o snackat med honom efter uppträdandet. Dem orden o dem kramen från Ola betyder mer än ord kan beskriva. För den dagen mådde jag ej prima på grund av dödsfall, men han gav mig styrka o Josfine med såklart.:)

Josefine skulle ju klart ta ut pengar vad annars liksom? haha, här började vi ju yra yra och letade efter en bankatumat josefine var säker på att hon sett en, men vi gick runt runt runt, till sist hittade vi ju en, men då visade det sig att vi gått förbi den sådär 10 gånger men ej sett den hahahhaa okeej senila eller vadå? som vi garvade.:P

Detta är bara delar av vad som hände den dagen, men det är en av dem bästa dagarna i mitt liv verkligen och det är tack vare Ola o Josefine, ni är guld värda:) Jag skulle kunna uppleva den dagen igen utan tveka verkligen.

1år sen jag träffade denna underbara person, det är helt sjukt och det var början på en vänskap som jag aldrig kunde tro skulle bli så stark som den är idag, hon är oslagbar verkligen, finns inga ord som kan beskriva hur mycket hon verkligen betyder för mig <3

Denna dag kommer ligga varmt om hjärtat hos mig verkligen, denna dagen BETYDER <3

ÄKTA VÄNSKAP <3
Utan Ola hade jag aldrig haft Josefine i mitt liv idag <3<3<3



29/9-07 alltid i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hehe, mkt underbar dag som jag aldrig kommer att glömma :)

2008-11-06 @ 13:45:34
URL: http://vitconverse.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0