Helgen + Måndag

Hejsan alla sötnosar..

Nu tänkte jag sammanfatta min helg och min måndag.

Fredag, hade jag semester från jobb, för att vara nere på körskolan på riskutbildning (teoretisk)
sen blev det fika med mamma på trädgårdscafet mysigt, sen blev det hem o tillbringa kvällen med mamma
lite o snacka skit.

Lördag, var det åter i arbete för min del, jobbade delad tur, som innebär 7.30-12.00 sen började man igen
15.30-22.00 själva dagen o kvällen var lung så det var inga problem alls.

Söndag, blev det åter till jobbet mellan 7.30-14.00 sen var det hem om mamma och pappa som hängde med hem till mig med några grejor som jag hade kvar hemma hos dem, sen blev det fika hemma hos mig, sen blev det grillning nere i kolonin på kvällen, efter vi käkat så körde jag o pappa, och hämtade Mathias (Tias) så spenderade han kvällen hos mig, mycket flipp o galenskaper som vanligt, sen stack han hem vid 22-tiden sen blev det dejta sängen för min del..

Idag, måndag var det jobb för mig igen mellan 7.30 - 14.00 inte så lång dag men var sjukt sjukt seg att komma upp imorse, men det gick ju. efter jobbet stack jag hem om till mamma och pappa och snacka lite sen hem o bara tog det lugnt, sen blev det laga lite käk och käka, sen nu ligger man på soffan och tar det sjukt lugnt. Idag kom också min tv äntligen så nu ligger man och slöar i soffan med laptopen o glor på tv såklart :P

Ha det så bra i alla fall vi ses o hörs snart igen...

Ciao Ciao // Marie

Kommentarer
Postat av: MFF

1-0 till Örebro

2009-04-20 @ 21:00:12
Postat av: Anne

Trevligt att du har fler mff-vänner, bjud dem på fredag så jag inte blir mobbad av alla hif:are :P

2009-04-21 @ 09:59:15
Postat av: MFF

Förlåt, det blev ju 2-0 :D

2009-04-21 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0