Lördag

Heej alla söta personer....

Sorry att jag inte hunnit att blogga något, ur kass på det för tillfället men så
är det när man är fullt upp i en flytt att göra liksom. Först jobbar man sen hem vila lite och
sen börja att packa ner saker i flyttlådorna för att få ner allt man ska ha med sig till sin lägenhet <3

Lördag i alla fall, ledig denna helgen från jobbet i alla fall som är så galet skönt verkligen :)
men det blev ingen sovmorgon för mig inte, nej nej, upp vid 5 för att mamma och pappa bestämt
att vi skulle dra upp till Ullared och inhandla en massa saker till mig och lägenheten, men när vi kom upp
vid 7.30 var det GALET mycket folk redan så sjukt verkligen...men fick det mesta jag vill ha till lägenheten var
inte så mycket jag missade så det var skönt det, annars har dem ju knappt något där men men...

Sen fick jag köra hem så pappa fick lite avlastning för körningen o vila sig lite i alla fall, hem och packa ner
allt i flyttlådorna i alla fall det mesta, sjukt sjukt tråkigt verkligen men måste ju göras helt enkelt. Sen blev det vila en stund sen blev det käk för min del...

Sen plingade underbara Tias, och som vanligt flippade båda två i tele hahhaa så sjuka vi är alltså, men ingen som slår oss vi är oslagbara tillsammans :) Underbara Tias kommer till mig på Måndag och ska hjälpa mig att flytta i alla fall alla lådorna så dem kommer upp till lägenheten :D jaddddååååå fan va kul vi kommer ha bara där hahaha, :)

Ikväll blir det i alla fall att träffa Fanny, snacka skit och dricka sen blir det utgång får se vilka som hänger på, verkar som det är några som ska ut o röja lite istan, kanske träffar några roliga där nere vem vet hahaha ;)

Men hoppas alla har en underbar lördag i alla fall :)

STORT GRATTIS TILL DELVINA SOM FYLLER HELA 20 ÅR IDAG <3

ses på stan / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0