Tisdag

Hejsan sötnosar...

Idag är man ledig ifrån jobb, som är sjukt skönt efter att jobbat helgen och igår.
Så det var riktigt skönt att få sova ut imorse verkligen. Blev en runda ner till körskolan
och pluggade teori, gick bra, känns skönt det i alla fall, sen blev det en runda istan sen inom
city gross och handlade hem lite grejor jag behövde här hemma. Sen blev det hem om och lämna
grejorna, sen ta cyklen och cykla hem till mamma och pappa en runda, hämta lite post som hade
kommit till dem som var till mig. Sen blev det hem och laga mat sjukt hungrig jag var då. och nu har man precis
varit nere i tvättstugan och slängt i 2 maskiner tvätt. Tvättekväll för min del ikväll haha...:P

Nej nu ska jag kolla runder lite här, sen springa ner i tvättstugan igen byta maskiner.
Kanske hörs senare igen..

Massa kärlek till er Ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0