Camilla & Kimmy :)

Hej Allihopa..

Igår fick jag redan på en sjukt glad nyhet kanske inte på det sättet
jag ville få reda på det men fick reda på det i alla fall hahaha :)

Min älskade kusin Camilla har förlovat sig med sin Kimmy :)
Sjukt glad för deras skull verkigen, för hon är min kusin som jag står
närmast och nästan alltid gjort. <3

Måste berätta en sak som jag o Camilla haft sen ja vi va små :P
Hon har alltid varit 1år äldre än mig och det har stört mig sjukt mycket
tyckte allt var orättvist hon fick ju göra allt förre mig liksom. Hon blev 18 förre mig
hon blev 20 och fick gå på systembolaget förre mig, hon tog körkortet förre mig

och så tänkte jag här om dagen att nu kan det inte vara mer hon akn göra förre mig
som är kul utan nu går allt nerför, Hon blir 30 förre mig och det är inget kul haha då är jag
29 så jag får vara i tjugoårsåldern längre haha men nej nej då hade jag glömt

Förlova sig, Gifta sig, finns ju kvar och bli mamma förre mig.
Och tror inte hon går o FÖRLOVAR sig förre mig hahahahah men kusin du
vet att jag skojar om detta som vi alltid gjort :P

Jag vill i alla fall att detta inlägg ska handla om henne för hon är en av mina
närmsta kusiner som jag älskar över hela mitt hjärta <3


STORT GRATTIS CAMILLA TILL FÖRLOVNINGEN <3






Kommentarer
Postat av: pernilla

förstog nu när jag läste din blogg men inte riktigt hennes så nu får de väll bli ett till inlägg till henne hehe mycket gulligt så söta e dem tsm!

2009-12-23 @ 01:46:35
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/
Postat av: pernilla

hehe ja jag hittade den:P ja nu har jag grattat henne hehe kul att höra=)jaha okej hehe godjul på dig föresten=)

2009-12-23 @ 21:45:01
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/
Postat av: milla

Haha, tack så mycket:) Klart jag vet att du skojar:) Men som sagt, jag testar riskerna till dig så det är säkert när du ska göra samma sak:P Haha!!



Tack så jättemycket för det fina julkortet! Ditt kommer tyvärr inte förrän i mellandagarna, eftersom jag inte fått tummarna loss och fixat frimärken:P Men nu ska dom iväg, allihopa:P



Dock får du gärna skicka ett sms med din adress, hittar inte min adressbok:P



Hoppas du hade en underbar jul!

2009-12-25 @ 15:56:30
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0