Helgen :)

Hejsan allihopa...

Nu kommer helgens uppdetering, ej haft tid att blogga så det får bli nu istället.
Min helg har såklart bestått av jobb därför jag ej orkat att blogga. Men jag har också
hunnit med att julshoppa med mamma o pappa dem sista julklapparna eller nja har
nån liten kvar men det mesta är klart så det är ju skönt.:)

I lördags efter jobbet och lite julshoppade så kom till och med granen
på plats och är julpyntad och allt mycket fin är den stolt över den :)
Min första egena riktiga gran hihi :) Sen blev det hem och äta tillsammans
med mamma o pappa som vanligt haha mums mums :)

Söndag idag och såklart jobb för min del delad tur också på köpet
usch inte lika kul sen kom det ännu mer snö idag så blev att promenixa
till jobbet men det gick bra det med, åkte med en kollega sen när vi skulle
till vårdtagarna sen ikväll hade vi ju bilen så det gick bra men angelica
fick köra sakta o säkert :P

Nu är man hemma igen i soffan skönt till och med tagit en varm dusch
sjukt skönt verkligen :)

Nu ska jag glo lite Tv innan jag ska dejta kudden jobb imorgon med
som står på schemat sen julhandla med papsen det sista <3

Kärlek till er hoppas ni haft en bra helg <3

// Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0