Igår / Idag

Hejsan..

Tänkte jag får väl blogga lite om hur kvällen var igår :)
Vi hade betsällt bord ca 19.00 tiden så vi samlades utanför alla som
skulle med vi blev 11 personer, skulle varit 12 men en som en mådde bra
så hon hade avbokat. Det blev tycho som vi skulle äta på. Var fullt satt igår där
kan man säga många som var ute o käkade med sina jobb om jag säger så. :)

Men vi käkade o hade sjukt kul tillsammans verkligen :) God mat och god dricka
så man kan inte klaga verkligen. Vi blev där en bra stund o bara umgicks och hade kul tillsammans :)

Idag har man tagit det lugnt bara i stort sett, lyckades sotera mina gaderober för det behövdes
skulle städat lägenheten med men det får väl bli imorgon  :P

Ikväll blir det väl hem till mamma o pappa en sväng o snacka lite skit med dem
och umgås med dem och såklart käka med dem hahaha ovanligt? hmmm neej :P

Ni får ha en underbar lördag kväll allihopa <3

Massa kärlek till er / Mary

P.s Glöm inte kommentera min blogg med, inte bara läsa :P


Kommentarer
Postat av: Mr.X

Nu kommenterar jag! Fin bild. :)

2009-12-12 @ 20:13:17
Postat av: milla

Mysigt med jobbmiddag:)



2009-12-12 @ 23:09:36
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0